nagihanay Kızlar 5 oldu normal doğum yapalı dikişlerim var ve asıl sorun şu ki büyük tuvaletimi yaparken korkuyorum ya dikislerime bişey olursa açılırsa diye psikolojik olarak iyi değilim böyle bı durum yaşayan varmı büyük tuvaletimi yapsam acaba açılma ihtimali varmı üzerinden 5 gün geçti üstelik kaç gündür perişan oldum nabicam bilmiyorum 😪😪😪😪
Rumeysaerva nagihanay yani beş gündür hiç tuvalete çıkmadınız mı dikişlerine birşey olmaz ama yani eğer beş gündür hiç çıkmadıysanız kabız olup zorlarsanız bilemem
Bebegimm1 nagihanay bir şey olmaz ben sezaryenlıydım da bir şey olmadı hastanede tuvalete çıktım kendinizi sıkmayın rahat olun uzun süre yapmazsanız agrınız olur o yuzden wc ye çıkın
Mysmrtfrt nagihanay ben de normal doğum yaptım ilk birkaç gün hep sıvı ağırlıklı beslenmeye çalıştım ve doğum yaptığımın ertesi günü büyük tuvaletimi yaptım ben de korkmuştum ama hiçbir şey olmuyor emin ol acı zaten olmuyor açılma da olmaz korkma
papatya_1125 nagihanay fazla ikinmayin .kabız yapacak şeyler yemeyin bir şey olmaz.ben de normal yaptım altta makata kadar dikiş vardı.duphalac şurup kullandım bol su içtim.pansumanimi düzenli yaptim
eylulbebek22 Normal dogum yapmadim fakat buyuk tuvalete rahat cikmak icin daha sıvıyken rahat edeceğinizden lif iceren gida tuketerek girerseniz korkacak bir durum olusmaz diye dusunuyorum
Hzrymn Ben normal doğum yaptım , aynı senin gibi korkmuştum ama korktuğum gibi bişey olmadı , sadece devamlı çorba hoşaf gibi sıvı şeyler tüketmeye çalıştım
minniks nagihanay fazla ıkınma hic bisey olmaz hastaneden cıkmadan once 15 gun kabız olmamaya calısın diyolar zaten afedersin ama tutarsan sonra cıkması daha zor olur
Sevalli55 nagihanay bende çok sıkıntıaını yaşadım ya korkudan 10. Günü anca çıkabildim tuvalete 🤦🏻♀️ Sen öyle yapma çık hiçbirley olmaz korkma öıkmazsan o zaman daha kötü olur😒 biraz acıyabilir ama birşey olmuyor
Umaybebis nagihanay normal doğum yaptım . Ben de korkmuştum ama korkacak bişey yokmuş ıkınmadan yapmıştım . Siz de kontrollü bir şekilde korkmadan çıkın büyük tuvaletinize . Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah
sakinolpelincim nagihanay 5 gündür yapmadın mi git acile lagman sıktır eğer 5 gündür tutuyorsan yada eczaneden al evde sık ama sonra hep sıvı beslen. Bir süre sıvı beslenip kayısı fln yesen daha rahat olur.
durukusunannesi_ nagihanay bilerek tuttunuz mu kendinizi benim de aynı dikişlerim vardı ilk günden itibaren çıktım sadece kabız olmamaya çalış ıkınma dediler bana. Bence sende hemen ishal olmanın yoluna bak kayısı hoşafı zeytinyağı fln için korkmayın bişey olmuyor