ikikereanne_ bir kaç anneden daha duydum bunu eczacılar kilo başına bir diyormuş ama ben iki farklı doktora sordum sağlık Bakanlığı’nın bı hesaplama şekli var ona göre hesaplanıyor doktor anlattı hesabın nasıl yapıldığını da ben unuttum eşime sorarım size de yazarım. İçindeki demir oranı kutunun üzerinde yazıyor ona bakarak hesapladı