Umutveannesi bilmiyorum hala gözlerim dolu dolu yemin olsun ki hele şu instagrami kapatcam bi süre orda bazen oğlum dan 2,3 ay küçük bebekleri görüyorum koltuklara tutunup kalkıyorlar yürüyor lar prematüre dogan bebek bile koltuklara tutunuyor oğlum 39+6 da doğdu onun gibi değil.hala 😭 12 ay 10 günlük emekleme yok , koltuklara tutunma işte iki elini koltuğa koyuyor ama kalkmıyor öyle ce duruyor bilmiyorum yaa nerde hata yaptım suç bnde mi diye düşünüyorum hele arkadaşımın kızı oğlumda 1 hafta büyük kız neredeyse yürüyecek diğer arkadaşımın ki öyle onların yanına gidince psikolojik olarak kendimi kötü hissediyorum oğluma bakıyorum bide onlara üzülüyorum 1 aydır gitmiyorum yanlarına bahane buluyorum hep napim onlar emeklerken koltuğa tutunup kalkarken benim oğlum sadece sürünüyor gidiyor 😔😔😔😔