Glssust Herkese merhaba bugün 30 günlük olduk ama hala gözlerimizin içindeki sarılık gitmedi normal mi sebebi ne bilen varmı
sehpayacarpanserceparmak_ Glssust canim bizimde oyleydi en son yuzde ve gozde gidiyor,muhtemelen 40inda filan gecer
ayseavan70 Glssust benimde 24 haftalık olduk hala sarı tiroit sınırda çıktı 10 gün sonra tekrar tahlil takip edecehiz dedi.sarilik değeri kaç sizin bebeğinizin
Kubra226 Glssust sizinde öyle öyle muhtemelen Gözlerde sarılık vardı teni de kahverengi gibiydi eli beyazdı yüzü kahve🥰 ıkı buçuk ay sonra bembeyaz oldu 🥰
BetulDefnee Kan tahlili ile tiroid ve başka bir şey daha vardı ili değere bakıyorlar onlarda sıkıntı yok ise ve sarılık 10 un altındaysa problem saymıyor doktorlar. Biz yarın 10. Haftaya giricez doktor çok az sarılık var gibi ama kan değerlerinde sıkıntı olmadığı için takibine gerek yok dedi
Glssust ayseavan70 biz 4 aylık olduk çok şükür 2. Ayın sonunda komple silindi vücudundan ama o soruyu sorduğumda sarılık değerimiz düşüktü fakat gözleri yüzü sarı kalmıştı doktoru anne sütü sarılığı 1 aya geçer dedi ve öyle de oldu şuan bi problem yok şükür🫶🏻
ayseavan70 Glssust kanda 14 geldi cihazla dün olcturduk 13.02 geldi göz bebekleri sarı doktor takip edelim diyor