Sibelcans benim oğlumda şu an 3.5 aylık 5300 kilosu. Normal sınırlar içerisinde. Bende mamaya 2 aylıkken sütüm yeterli gelmediği için doktor tavsiyesiyle başladım. O zaman 3800 dü.Hipp ile başladım asla içirimedim . Onu sevmediğini anlayınca bebelac denedim o da kabız yaptı top top yapıyordu açıdan ağlıyordu sürekli . Sma denedim o da fışkırır tarzda sürekli kusma yaptı. Daha sonra doktorumla bunu paylaştım bana aptamil prosyneo önerdi . Anne sütüne en yakın mama. Ve hiç gaz problemimiz veya kaka problemimiz olmadı. Çok güzel severek içiyor. Çok memnunum . Ama her bebek farklıdır doğru mamayı bulmak önemli. Bende bebeğim zayıf kilo çok almıyor diye üzülüyordum ama her bebeğin yapısının farklı olduğunu ve kilosunun normal değerler içerisinde olduğu sürece sağlığının iyi olduktan sonra sıkıntı olmayacağını kabullendim, Rahatladım :)