kutaymoms Oğlum 1 aylık içine askılı zıbın üstüne uzun kollu alt üst takım giydiriyorum evin sıcaklığı 25 derece
Menessasmom kutaymoms bence yeterli ben hep göğsüne bakıpta kontrol ederim göğsü soğuksa üstüne bi penye yelekte giydirebilirsiniz yada bi tık daha kalın bişey
2cocuk1kopek kutaymoms kızım şubatta doğdu. Kolsuz çıtçıtlı body üstüne alt üst takım veya uzun kollu tulum giydiriyordum. Evin içi hala tam ısınmadığından şuan aynı şekilde giyiniyor. Evin sıcaklığı da önemli 22-23 derece için giydirdiğiniz yeterli bence.
Busel kutaymoms evim 27 derece o yüzden kısa kolu zibin patikli alt ile tutuyorum oğlumu evimiz cok sıcak gunduzde gece de böyle daha mutlu ve rahat uyuyor
kutaymoms Menessasmom göğüsü sıcak ama boyunlarında ve yüzünde ufak ufak sivilceler çıkıyor çok sıcaktan mı acaba
Menessasmom kutaymoms o sıcaktan olur ama ideal giydiriyosunuz bence daha çok küçük yenidoğan döneminde nerdeyse hepsinde oluyor üstüne giydirdiğiniz takım kalınsa ince bişey giydirebilirsiniz de
Agg2408 kutaymoms ben genelde kızımı hep kendim ne giyiyorsam öyle giydirdim o minik sivilceler sıcaktan isilik