Tubiktooo Yeğenim 1 buçuk yaşında ve uyaran eksikliği teşhisi koyuldu kreşe vereceğiz siz bu durumu yaşadınız kı yaşayanlar var mı nasıl aştınız bebeğiniz düzeldi mi ve ne zaman farkettiniz
1bussra Tubiktooo merhaba şu an ki durumu nedir acaba düzelme var mı benimde kızım 25 aylık uyaran eksikliği var dedi doktor
Tubiktooo nazlimom_ biz seslenince bakmıyordu hiçbir şekilde yani kollarını kanat çırpar gibi ve parmak ucuna basıyordu