Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük, 2 aylıkken bebeğimin karnında guruldama fark ettim ama böyle sürekli yani beslerken normal zaman da falan hep gurulduyor karnı, sonra yanakları pütür pütür olmaya başladı pullanmalar oluştu sanki kaşınıyormuş gibi ara ara sivilcelenme gibi pütürler oluştu doktora götürdüm tabi hemen acaba süt alerjisimi var diye doktorumuz poposunda pişik yoksa kanlı kaka yoksa alerji olmayacağını sindirim sisteminin zayıf çalıştığı ve aşırı gazlı olduğu için guruldayabileceğini söyledi, yanaklarına da egzama dedi atopik ciltli dedi losyon önerdi , gerçekten losyonu kullandık yanakları düzeldi ama karnı hala gurulduyor , ben evde kendi kendime perhiz yapmaya başladım bakalım süt alerjisimi var yoksa gerçekten gazdan dolayı mı bu guruldama diye , peki ne kadar süre perhize devam etmem lazım gözlemlemek için? Bi de Süt, yoğurt , peynir ve bütün süt ürünleri kullanmayacağım başka ne yememem lazım çikolata falan da yasak değil mi onlar da da süt olduğu için? Bebeğinde süt alerjisi olan ve Perhiz yapan anneler bana da bilgi verir misiniz ne yapmam lazım , alerjinin belirtileri neler mesela ?