eymennmom- kızlar 8 gün önce doğum yaptım bebeğim küvözde. Süt sağıp götürüyorum. Ama sütüm çok az geliyor bana. 1 günde Kaç cc süt çıkması gerekiyor siz ne kadar sağıyosunuz. ? 🥺
yusyuvarlak eymennmom- oğlum 3.gunu yoğun bakıma girdi 1 hafta yattı hemşire 40 50 cc arası veriyoruz demişti bazen 20 çıkıyordu onu veriyordum bazen 50 60 çıkıyordu onu veriyordum sagimdan önce bir sıcak banyo yapın banyoda masaj yapın sagimdan önce de öyle masaj yapın biraz veya bir bezi ütüleyin ılık bir şekilde gogsunuze uygulama yapın öyle sağın siz sağdıkça çoğalacak zaten hemde ilk 3 gün süt çok az gelir sonradan gelir süt sütüm yok diye düşünmeyin oyuzden doktor da bana solgar brewest b12 diye bir takviye önermişti onu aldım kullanıyorum hem sütun kalitesini arttırıyor hemde sütü arttırıyor çok sukur internette de satılıyor eczanede de
Deletedmom_875 Herkesin aynı olmaz canim kimse ile karşılaştırma kendini. Stres yapmamaya bol bol dinlenmeye çalış. Günde en az 3 litre su ic, bol dereotu ye. İrmik tatlısı tüket. Solgar b12 brewest yeast vitamini kullan. Insallah artar sütün
Sirretnur Bebeğiniz çok küçük az miktarlar bile onu doyurur şu anda. Süt tamamen arz talep meselesi,bebek büyüdükçe ve emdikçe süt artacaktır. Terbiye olacak süt sonra… Bol su için,dinlenin.
Zeysek Bende 2 gün önce doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda süt götürmem gerek sağım yapmaya çakışıyorum ama tek gelen 1 damla sarı şeffaf bir su o da tek göğsümden 😭 nasıl gelecek bu süt 😭
Rahi1331 Zeysek öncelikle stres yapmayın sürekli sağım yapmaya devam edin 2 saatte bir ve sıcak kompres uygulayın fırsat buldukça sıcak duşa girin duşta masaj yapın göğüslerinize ve bol sıvı tüketin öncelikle su sonrasında komposto tarzı şeyler süt arttırıcı besinleri tüketin bir de malt içecekler var onlardan da tüketebilirsiniz ben faydasını görmüştüm baya
Rahi1331 Zeysek söylediklerim haricinde en önemlilerinden biri de bebeğinizle tensel temas nerde yaşıyorsunuz bebeğinizin kaldığı hastane nasıl bir hastane bilmiyorum ama bebeğinizin durumuna göre kucağınıza almanıza onun emmesine müsade ederlerse kesinlikle onu yapın sütü indiren kucağınıza aldığınızdaki o annelik duygusu bebeğinizin kokusu
eymennmom- yusyuvarlak çok teşekkürler canım. bende öyle yapıyorım sıcak duş ve bol bol sağım. İnşallah artacak 🤲🏻❤️