lavanta35 Merhaba benim bebeğim de bugün 8 aylık oldu günde 3 öğün veriyorum ben sabah yumurtalı kahvaltı(Sizinkinde alerji varmış tabi) öğlen çorba veya sebze yoğurt ile akşam da yulaf, irmik ya da Pirinç unu tarzı meyve ile karıştırıp veriyorum. Maşallah genellikle yiyor sebze ve meyveleri çeşitlendiriyorum ayına göre herşeyi tattırmaya çalışıyorum, tadı hoşuna gitmeyen şeyleri de yoğurtla birlikte veriyorum yoğurdu çok sevdiği için o şekilde yiyor. Ama benimki de geceleri çok uyanıyor ve emmek istiyor onun açlıktan değil dişten olduğunu düşünüyorum çünkü emmek de dişi rahatlatıyor. Sizde yoğurdu seviyorsa yoğurtlu sebze püresi ve meyve püresi verin o şekilde yerse sonra yoğurtlu çorba yaparsınız en azından o şekilde çeşitlenir yedikleri