2 saattir bi kadınla uğraşıyorum sonuç ne mi ? hiç bişey almadı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Çok merak ediyorum siz her soruya cevap veriyor musunuz ? Bazıları hiç cevap vermeden kendilerini ağırdan satarak dünyayı satmış ama ben çok mu yüz veriyorum millete anlamadım
15 lira yaaaa küvet filesine 15 lira fiyat koymuşum, yok kaç cm yok arkasının resmî, yok lastiği yakından çeker misin, yok bu erkek için mi kız için mi , yok küvete takılı resmini de atar mısın 😳😳 gören bebek arabası alıyor sanır kızlar, ben yinede kibarlığımı bozmadım. Tamam alıcam ama alt açmaya da ihtiyaçım var dedi
Elimde 2 tane alt açma vardı , ölçü soracağı için hazırlıklı çektim resimlerini metreyle, yine başladı arkasının resmi yanının resmi , düzünün resmi.. ya sabır dedim çektim ve almadı ‘sadece fileyi alayım’ dedi tamam dedim
Bu sefer hangi kargo ile yollarsınız Aras olsun vs.. tabi ben sinirlenmeye başladım çünkü sürat yakın evime yine bişey demedim. Aaaa 22 lira kargo çıktı demez mi 😱😱 yok kargoyu da ben ödicem zaten 15 lira fiyat koymuşum insanların işi görülsün diye resmen salak yerine koyup beni 2 saatimi çaldı
Sonuç almadıı 15 liralık şeye o kadar kargo ücreti veremezmiş,, bende evet zaten biraz pimpiriklisiniz en iyisi mağazadan görerek alın yazdım ve engelledim 😁😁