Durunun_annesii0 Daha iyiyim çok şükür canım. Dün yine gittim doktora pansuman için, dikişleri açık bıraktı ve rif diye bir ilaç verdi. Pansuman sonrası bunu dök dedi. Kanama yapan yerlerde hafif acilmalar vardı, kapanmaya başlamış yavaş yavaş. Hala arada kanama oluyor ama daha az. Ama hastaneden çıktığımdan beri sol tarafım çok ağrıyor ayakta vs durunca. Doktor iç dikislerin olduğu kısım orası normal diyor ama iki hafta olacak nerdeyse hiç mi geçmez 😕