Elifkurtulduuuu Merhaba hanımlar bebegım 2 aylık normalde kafa seklı guzeldı fakat fark etmeden kafa üstüne fazla yatırmışım yukarı doğru sıvrılestı en iyi yastık kullanan memnun kalan önerırı mısınız