Yarın sabah sünnet olucak oğlum inşallah 18 aylık. Sünnet için açılan postları okudm genel anestezi zararlı, uygun değil, içim rahat etmiyor ..gibisnden yazanlar çok olmuş. Neden peki ? Genel olacak bizmkide ama hata mı ediyoruz acaba. Doktorun biri asla tutamasnz bu çocugu lokal olmaz demişti şmdi iyce içime kurt düştü 🤦🏻♀️🤷🏻♀️