seher41onder Merhaba arkadaşlar , park beşik kullanıyoruz ama ortası çöktü bebeğim genel olarak ortada yatıyor çok rahatsız edici bir durum bununla alakalı önerisi olan var mı ? Nasıl yapsak düzelir 🤔
sarikusveannesi seher41onder benimkide sağa sola yatıyo beşik sağa sola yamuldu hep bi tarafa aniden dönse devrilecek diye korkuyorum