pembeayakkabilikiz Kızlar merhaba doktorun tavsiyesi üzerine bu markayı aldım eczanede normali yokmuş ac sini aldım sindirim sistemi için ama kokusu çok kötü kullananlarda da koku var mı tarihine baktım sıkıntı yok bozulma ihtimali de yok
GmzEfln- pembeayakkabilikiz Hipp e göre kokusu gayet normal geliyo bana 😂 Sen bide kakada ki kokuyu duy 😅 Biz yeni kullanmaya başladık gazına iyi geldi ama hala kaka sorunu devam ediyor. Öyle bi sıkıntınız yoksa kokuya takılmayın
livanurvealpinannesi61 pembeayakkabilikiz evolvia kullandım en hafif evolvia nın kokusu. En ağır hipp ve sma kokuyor.
pembeayakkabilikiz GmzEfln- yaa 😃 bizimde kaka ve gaz sorununuz var onun için aldım bakalım iyi gelecek mi bebelac gold kullanıyordum kakasina iyi geldi ama doyurmuyordu bide bunu deneyim dedim olmazsa geri döncem bebelaca
livanurvealpinannesi61 GmzEfln- hipp in kokusu tadı çok ağır oğlum hiç sevmedi evolvia kokmuyor öyle oğlum en çok evolvia seviyor birde aptamil çoğu mamayı sevmiyor
pembeayakkabilikiz livanurvealpinannesi61 banada hipp ve sma kokusu gelmedi hiç onlarida kullandım acaba bozuk falan mı yoksa sizlerde koku yoksa
livanurvealpinannesi61 pembeayakkabilikiz tüketim tarihine bakın sanmıyorum bozuk olsun. Hipp kullandım aşırı kokuyor oğlum da o yüzden sevmedi hiç
Kusbusra Ay ben de ilk ay kullandım bu mamayı kokusu ağır geldi bana da midem bulanıyordu hazırlarken aynı koku dışkısında da vardı ama normalmiş
pembeayakkabilikiz Kusbusra benimde öyle midem bulanıyor hazırlarken kızıma da içermektedir istemiyorum açıkçası iciyor ama içim hiç rahat değil
pembeayakkabilikiz livanurvealpinannesi61 baktım canım tarihinde sıkıntı yok 2024 diyoruretim tarihi ağustos 2022 ama begenemedm açıkçası benim beğenmem önemli değil gerçi çocuğuma iyi gelsin yeter orası ayrı
Htcsgr @pembeayakkabilikiz biz golden goat kullanıyoruz ağır bir kokusu yok doyuruculuk ve sindirim açısından da çok memnunum tavsiye ederim