-huzur53- canımm önce sakin ol olabilir bunlar. İnan bana inun en çok sana ihtiyacı var. Senin paniğini hisseder sen üzülürsen o da üzülür. Üzerinde bitek çıtçıtlı olsun havada orada güzelse cama götür içeriden dışarıyı izlesin müsaitse arsa balkona götür d vitamini alsın. Ona tek ilaç senin kokun, emiyorsa göğsün.. vücudu ateşle nasıl başa çıkacağını böyle böyle öğrenecek. Çok çok yükselmedigi sürece sakin ol hastanelerde mikrop kapmasin. Yuvasından kalsın. Abdestini al duanı et Felak Nas Fatiha biliyorsan Ayetel Kürsi oku varsa nazar ona da iyi gelir hem. Üzülme bende şimdi iyi olması için dua edicem ve akşama hiçbir şeyi kalmayacak inşallah. Bol bol sev gülümse. Sana muhtaç o yüzden kendini üzme 🌹