Hanımlar bebeğim yarın tam 3 aylık oluyor gaz problemi var daha doğrusu gazı çıkıyor ama tuvaletini yapmadan rahatlıyamıyor kayınvalideme geldik 3 gündür hergün bir çay kaşığı zeytin yağ veriyor ama ben istemiyorum doktor kabız değilse vermeyin dedi kayınvalidem de bağırsakları besler yapması kolaylaşır birşey olmaz verelim diyor sizce siz ne yaptınız birde hala balgamı var gribi geçti balgamı kaldı onu nasıl atabilir