Kızlar ben artık şaşırdım kaldım bebeğim 2 kg 800 doğdu şu an 3.5aylık 4 kg 800 çıktı kilosu anne sütü almıyor sadece mama yiyor bütün mamaları denedim günde sadece 2:30 Ölçek yiyor geceleri çok nadir üç yiyor 5.5 kg olmuştur sandım ama yok olmamış doktor Ankara ya götür metabolizması için dedi 6 kg olmasını bekliyoruz dedi 3.5aylık bir kız bebeğini bilmiyorum çok üzülüyorum yani gerçekten de çok az değil mi herkes yeni doğmuş sanıyor moralim Sıfır Dokunsan ağlarım boynunda tortikolis var yarın fiziğe başlıycak hep sağ yatmaya eğimliydi