Alerjikkoala Mervesnck Geldim geldim :D biz kullandık hala kullanıyoruz inanılmaz memnumum :)) arkadaşlarıma da hep önerdim alanlar hep memnun :)
Alerjikkoala Mervesnck Kapandığı zaman çok büyük olmuyor. Youtube tanıtım videsu vardı ordan bakıp görebilirsiniz ne kadar yer kapladığını da :)
Mervesnck Alerjikkoala ay cidddenmi ya ikinci elini buldumda biraz buyuk gibi resimlerden gozume canli goremedigim icin tereddutte kaldim ikinci cocuguma alicamda toplu tasimada kullandinizmi hic rahat oluyormu acaba ☺️☺️☺️
Alerjikkoala Alerjikkoala toplu taşımada kullandım otobüse kapatmadan bindirdim rahat oluyor :) sorması ayıp ne kadar ikinci eli :)
Mervesnck Alerjikkoala mesajinizi goremedim bende bekliyorum mesaj yazmanisi sukur gozuktu 😂😍 valla 2750 yede var 3.800 ede bu civarda
Alerjikkoala Mervesnck Diğer bebek arabalarını bilmiyorum ama bana fiyatı uygun geldi. Ben yaklaşık 3 yıl önce aldığımda yanılmıyorsa 7500 lira civarındaydı :)