Hacerkosgin ben hala geceleri üstümü örtmezsem üşüyorum, o yüzden kızıma da hala kışın giydirdiğim pofuduk alt üst giydiriyorum battaniye niyetine, içine de 1 kat pijama🤷🏼♀️ en çok hasta olunan havalar bunlar, riske girmek istemiyorum hele ki ben de üşürken, gece uyandığımda kontrol ediyorum terlemiyor da, bir süre daha biz böyle devam
Gündüz de ince uzun kollu t-shirt, altına da normal tayt veya eşofman