MorVosvos Bursa şehir hastanesi Hakan Altın a götürdük ama çok memnun kalmadık. Yüzümüze bakmadan konuştu zaten. Ne için geldiniz dedi doktorumuz gönderdi ufurum için dedim.. bakti ultrasonla. Küçük bir delik var olur o kadar normal.1 sene sonra tekrar bakalim dedi.. Daha biz başka bsy soramadan telefonu çaldı bizden önce çıktı odadan. O kadar da telaş yapmıştık biz de bsy çıkarsa diye. Adam bizi rahatlatamadi yani. Öyle üstünkörü bı konuşma yaptı. Tavsiye etmiyorum eğer çok detaycı biriyseniz