Bebeğimin göbek deliğinde hafif bir fıtık vardı kontrol yapan doktorlar geçeceğini herhangi bir işleme gerek olmadığını söyledi zaten fıtığı bayağı söndü şimdi de böyle kırmızı kahverengi gibi değişik duruyor kızlar görsel de yükledim şekli rengi düzelir mi böyle bir şey yaşayan oldu mu resmini yüklüyorum teşekkürler şimdiden  