Geçmeyen mantar enfeksiyonu problemi yaşıyorum maalesef, 2-3 aydır ilaç kullanmaktan bir hâl oldum. İntim yıkama jelleri çok iyi geliyormuş diye duydum, kullanıp memnun kaldığınız markalar var mıdır? Malum hassas bölge olduğu için tedirgin oluyor insan, her marka kullanılmıyor.