6 aylık kızım var ve henüz regli olmadım. Bu süreçte insan korunarak hareket ediyor. Hamilelik gibi bir durumda belirtiler neler olabilir sonuçta gecikmeden anlayabiliyoruz 🤔 kızıma hamile kaldığımda yaşadığım soğuk algınlığı gibi yeniden hasta oldum muhtemelen salgın da var ama aklıma da hamilelik gelmiyor değil 🙄 eğer söylenilen belirtiler varsa direkt test almayı düşünüyorum aksi durumda sıradan bir hastalık der geçerim 🤭🌹