Kızlar bebeğim 15 günlük erkek . Bizim gaz sorunumuz 5 6 günlükken başladı ve 2 gündür aşırı arttı bebeğim emerken sürekli memeyi bırakıp kendini sıkıyor kıpkırmızı oluyor gece uykusu hiç yok zaten bugünde öğlen 2de anca uyudu uykudayken bile sürekli bağırıyor kendini sıkıyor rahat uyuyamıyor çok uykusuz olduğu halde . Çok üzülüyorum onu öyle görünce. Ben rezene kimyon içiyorum bebeğime nurse gaz damlası veriyorum her bez degisiminde karnına ayak tabaklarina zeytinyagiyla masaj yapıyorum ama yinede rahat etmiyor çok gazı var. Tecrübeli anneler bebeğim kolik olabilir mi ilk çocuğum olduğu için bilmiyorum ve çözüm önerileriniz varsa duymaya ihtiyacım var teşekkürler