Kızlar merhabaa🤍 9 aylık oğlum kucağımından inmek istemiyor. Yanında oturuyorum ya mesela yok kabul etmiyor illa bana tirmanacak kucagima cikacak😂 1.5 2 aydir boyle daha fazla da olabilir hatirlamiyorum(b12eksikligi) 🙊 bu durum geçici mi? Kendini yirta yirta agliyor bir yere misafirlige gitmeye cekiniyorum 3 dakika bensiz durmaz hic de kucaga alistirmadm ne yapabilirim de bu huyundna vazgecirebilirim😬 gülüyorum ediyorum ama aç kalıyoruz ciddiyim yemek bile yapamiyorum almasam kucagima kendini yirta yirta agliyor felaket derecede kucagimdan inmek istemiyor lavaboya gidemiyorum ne yapacağım şaşırdım:( gecer mi bu süreç:)