benaslindayohum_ geçmiş olsun 36 haftalık doğum yaptım solunum sıkıntısı ve ne okur normal antibiyotik tedavisine başlandı 9 gün kaldık.sizin de enfeksiyon varmış 7,8 gün antibiyotik icin bırakıyorlar bir günde anne bebek uyumu şeklinde kalıyorsunuz emme de bi problem olmazsa taburcu oluyorsunuz