2 aylık bebegim var gece uykusu allah sukur cok iyi yani sanki hic uyumamis gibi geceleri deliksiz uyuyor ama gunduz 20-30 dk bazen uyuyor onda da sallayarak uyuyor sallamayi kesince hemen uyaniyor. Gece uykusunda gecerken de once bi salliyorum tam dalıyor birakinca uyaniyor iyiyce uyuyunca birakiyorum. Sallamayi nasil birakicam :/ odasini ayirinca zorlanmaktan korkuyorum cunku odası montessori yatak sallanmiyor