Kızlar oğlum şuan 8.5 aylık. Sünneti erken yaptıralım sonra sorun yaşamayalım istedik 4.5 aylıkken sünnet oldu. Devlet hastanesinde iyi dedikleri bir doktor yaptı ama o kadar kalabalıktı ki doktor koştura koştura yapıp bırakıp gidiyordu. Sorun yaşamadık rahatça iyileşti ama şuan o şekil bozukluğu var. Kenarda diktiği deri siskin ve yamuk yumuk gözüküyor. Normal mi acaba zamanla düzelir mi yoksa hatalı bi işlem mi yapıldı bilen var mı? Bebeği sünnet olanlar kenardaki deri nasıl görünmeli?