Kubra1280 Kızlar bn ikinci kez annelik duygusunu tadicam ve çok mutluyum bnm prensesim abla olucak Rabbim isteyip dileyen herkese versin inşallah bnm için bol bol uyku ve istirahat günleri geliyor 😄
Minigi-43 Kubra1280 sağlıkla kavuşunca inşallah ilk cocugunuz ne kadarlık ikinci fikri çok cesaret istiyor maalesef o cesaret e bende yok 😃
seninanonim Kubra1280 Hayırlı olsun Allah isteyene versin İnşallah. Bana bir yetti yeter ölür boyuda yeter Allahım ben istemiyorum 😀
Kubra1280 Minigi-43 kızım 23 aylık aslında huysuz da bir bebek ama bnce kardeşi olması ona da iyi gelicek çünkü bebek ve çocuklari çok seviyor
Kubra1280 seninanonim teşekkür ederim bebeğiniz yenii kızim küçükken bnde öyle diyordum bu yeter fln diye ama insan zmnla evde bir Bebek daha istiyor mesela son zamanlarda kızımın bebeklik hallerini açıp bakmaya satmıştım kızım dada abla olma davranışları olunca ikisini bir yapıyım elden çıksın dedim 😄
seninanonim Kubra1280 Yok ben istemiyorum duamıda ettim Allahım lütfen 😀 Benim oğlan sizde olsa sizde istemezdiniz bu arada 😀