Kızlar gözüm enfeksiyon kapmış kızardı şişti . Bulaşıcı olabilir dedi doktor . Doktora gittim 3 tane göz damlası verdi emzirdiğimi belirttim . Ama yine de ilaçların prospektüsünde emziren anneler kullanmamalı diyor. Bunu tedbir amaçlı mı yazıyorlar acaba ne kadar ı süte geçer ki bilgisi olan var mı