Merhaba kızlar eşimle neredeyse 9 aydir ayriyiz arada bir geldi ama son 4 aydir hic goremedik birbirimizi suriyede temmuz başi inşallah bitiyor görev benim 2 cocugum var asla istemiyorum 3. Flan konuya gelecek olursam bugun yasmin başliyorum adetimin ilk günü. Eşim 5 i gelecek temmuzda adetim denk gelsin asla istemiyorum ben korunma hapi ile adet geciktirici kullansam o zaman bir sorun olurmu 26si ilac bitiyor 1 hafta ara veriyorum o 1 hafta icerisindede adet geciktirici kullanabilirmiyim ?