bluem valla benim de eş ailesi öyle aldı, bebem 11 aylık daha 1 tane takım aldılar. 2-3 tane ucuzluktan almış gibi eşofman pijamalar çoraplar. Hiçbirini giydirmedim, giydirmem. Ben kendim kötüsünü giyerim çocuğuma giydirmem, hele ki bebekken aldılar bunu. Yada sen kendine yakışanı yap az öz al. Bı tane ebebekten yada lcwdan takım al.