Cennetagaci Aylinyekta weewell kullanıyorum çok memnunum sadece telsiz. Yatakta döndüğünde bile sesini alıyorsunuz. Hatta sokaktan geçen arabanın kuşun bile sesi geliyor :)
Mimoza-kizim Aylinyekta ben telsiz deglde bebek kamerası kullaniyorum xioami 360 cok memnunum ustunu actiginda yada yataktan kalktiginda yDa yüzü kapandiginda gorebiliyorum seside geliyo benm sesimde karsiya gidiyo 🥰
Cennetagaci Aylinyekta Görüntülü olmadığı için öyle bir problem yaşamadım 1 buçuk yıldır kullanıyorum