Benim bebeğim de aynı alerjik hiçbir zamanda anne sütünü kesmedim… Bizde de tam net bir şey yoktu çünkü çok erken zaten bunu teşhis etmeye Bence siz diyet yapın bebeğinizi emzirmekten vazgezmeyin 1 yaşından sonra hepsini önce kendimde deneyip emzirip tek tek açtım diyetini … şimdide kendisi yiyo