Bende çok ağladım çok korktum 8 aylıktı daha olduğunda gece 5de en son emzirdim ve Allahım yardım etti 4 gibi ameliyata aç girdi gıkı çıkmadı yavrumun hala buna çok şaşkınım 😞 sadece ameliyat sonrası bir saat ağladı oda gayet normaldi narkozdan uyandı çünki çişini yaptı sıkıntı olmadı ve ertesi gün çıkış yaptık hastaneden karton bardağı kesip kullandık 10 gün kadar hiç canı acımadı. Ve 2 günde ayaklandı zor tuttuk 😅