Oğlum 17aylik cumartesi sünnet oldu kanaması durmayinca klipsi pazar günü cikardilar nadiren olsada oluyor böyle dediler. Klipsi çıkarıp bandaj yaptılar dünde bandaji cikqrdilar şuan sadece bardak koyuyoruz ama halen kanaması var az az Dr mudhalee gerekmiyor diyor ama içim hiç rahat değil kantaron yağı damlatin 2 kere günde dedi. Başına gelen var mı ne zaman durur kan ne zaman iyileşir? Bayadq sis o gölgesi. Çok pişman oldum klipsli yaptiridgima