tgb888 Merhabalar, oğlum 5 aylık ve doktor demir damlası olarak Sidefer verdi. Ama prospektüsünde 4-10 yaş grubu çocuklar için kullanımı uygundur yazıyor. Doktora henüz soramadım, soracağım ama sizlerden bebeeğine kullanan var mı sevgili anneler?😊
Stella_0 tgb888 tgb888 diğerlerini bilmiyorum ama çoğu demir ilaçlarında aynı şey yazıyormuş. Kızımda 4.ayından itibaren kullanıyor. Şuan 7 aylık bir sakıncası olmadı tabi.
Hbuksen Onay alabilmesi için öyle yazıyormuş bende sormuştum, eczaneden alırken de ecz dedi ki en iyi demir damlasını vermiş temiz içerikli koruyucu katkı mad şeker vs yok demişti. Şuan oğlum şişesini görünce ağzını açıyo o kadar sevdi. Damlalığıyla da dişlerini kaşıyo hatta 😂
BskSrc Hbuksen @Stella_0 bizim doktor da sidefer önerdi ancak prospektüsde sulandırın yazıyor. Doktor bize hiç öyle bir sey demedi.. kafam karıştı. Siz nasil kullanıyorsunuz?
Hbuksen BskSrc evet içindeki tozu şişeye döküp 5dk bekletiyorum sonra iyice çalkalıyorum. Açıldıktan sonra yani kullanım sırasında dolapta oluyor. Dozuna göre kullanıyorum
BskSrc Hbuksen @aliaras_2022 ne zaman veriyorsunuz peki? Emzirmeden önce veya sonra? Ya da sabah mı akşam mı?
Hbuksen BskSrc onun hiç farketmediğini söyledi dr. Bilmem ne teknolojisiyle üretildiği için emilim her zaman sağlanıyormuş. Ama başka yerde görmüştüm sabah aç karnına diyodu. Emzirip emzirmemek çok fark etmez. Ben aklıma gelince gün içinde veriyorum belli bir saati yok