Püskürtme işini öğrendi gün içinde yemek sırasında hep yapıyor. Sinirlerim bozuluyor artık yumurta sevmiyor omlet yapıyorum haşlıyorum yemiyor nasıl yedirebilirim. Bulamaç gibi yapmak istemiyorum. Su içmiyor zaten. Emziriyorum onuda tam yapmıyor iştahla. 8 aylık olacak alışması lazım değil mi artık ek gıdaya pankek vs deniyorum yok. Of ya çok yoruldum