Kizlar merhaba, bebeğim iki gündür o kadar huysuz ki yeni üç aylık olduk ,normalde gündüzleri her yattığımda iki maksimum üç saat uyurdu, şuan ise yatiyor en fazla yarim saat uyanıp ağlıyor ,uykuya bunaliyor ama yarım saat uyuyup uyanıyor bende o da çok yoruluyorum napacagimi sasirdim kucakta gezdir gezdir bel fıtığı edecek bu oğlan beni 😅