Snm_arya Merhaba arkadaşlar sağlık bakanlığı ataması gerçekleşen oldu mu ben kurada çıktım evrak teslimi yaptım bugün çkys giriş yapamıyorum oradan takip ediyordum acaba kura gibi 2 ye mi böldüler açıklanan var mı bu arada temizlik personeli olarak atandım