acabahamilemiyim Talhamm46 200 tl ye bedava ben de de var biz dört sne önce 1000 küsür aldık bence ihtiyacı olan kaçırmasın size de hayırlı satışlar 🌸🌸🌸
oglumubeklerken Talhamm46 bu fiyattan daha fazla kargo parası ödersin canım bu beşik için elden birine sat bari hiç kargoyla uğraşmadan. Yoksa tamamen zarar olur sana. Hayırlı satışlar.