hunilimomm aşıdan neredeyse 1bucuk 2 ay sonra izi çıkmıştı önce hafif şişlik sonra iltihap bile olmuştu ama doktorumuz uyarısını yapmıştı iltihap akabilir yara kabuk kızarıklık olabilir ellemeyin geçeçek dedi ihtilap aktı 2-3 kere götürmedim antibiyotik falan kullannanlar olmuş ama biz bişey kullanmadık geçti de zaten şuan 6 aylık