Dyts aynı durumdayım. 27 günlük olduk ve hala bebeğim beni emmiyo günde sadece bir kere tutuyo onun haricinde tutmuyo kıyameti koparıyo kendini kitlercesine kasıyo tüm vücudunu sesi tittriyo zten bu duruma gelen bebeğe daha da zorlayamiyorum benim aklim cikacakmis gibi oluyo, bende mecbur bastan beri mama veriyorum kendimi sağıyorum ne cikarsa da onu veriyorum dogru duzgun emmedigi icinde sütüm artmiyo. Neler denedik 27 gündür gece gündüz neler yapmadık silikon uclardan cesit cesit aldm onlarla da denedik olmadi kucagima yatinca anliyo basliyo aglamaya annem tuttu ben goğsumu verdim her hale girdik ama olmadi pes etmedim hala deniyorum en azindan günde o mutlu oldugu kendini hırpalamadan tuttuğu saati yakaladikca veriyorum tutmayan bebek tutmuyo gercekten bende kendimi òyle avutuyorum tek benm bebegim mamayla buyumuyo anne sütünü hic alamayan bebeklerde var benim bebeğim yine şansli ki günde 60ccde olsa sütümü verebiliyorum. Insanlar saniyo ki ugrasmiyoruz kolayimiza geliyo oyle degil iste sezeryanliyim kendimi ne hirpaladim yaram aciya aciya saatlerce ugrastm 20 gunde agrilarim yeni gecti o kadar zorladigim icin ama olmadi. Insanlar aman mama verme diyo sanki biz meraklisiyiz kötu mamalari vermeye mis gibi anne sütü varken herkesden cok kendimiz isteriz emsin ama olmuyo napalm herseyi gectim kendi saglığı icin beni emsin dünyalar benim olur 😭