Cnsy00 Merhaba kızlar doğum yapalı 4 ay oldu tam mesela hala tuvalete otururken rahim ağzında ağrı hissediyorum bu normal mi ? Daha sonra hemoroid olmultum hamileyken doktorum geçer demişti geçmedi :(
Nazendehanim Cnsy00 ben kronik kabiz ve hemoroidi olan biriyim yani gebeyken de hemeroidim vardı ve öyle ilk aşama falan değil son evredeyim ben bile ara ara yaşıyorum mutlaka doktora gidin
Bilgeebaby Bende 2,5 ay önce doğum yaptım. Sadece ilişki esnasında ağrı olmuştu ilk başta o kadar. Hala devam ediyorsa doktora görün sen