Yagiiizefem Arkadaşlar merhaba ve bir şey soracağım bugün bebeğime aşının birincisi enjekte edildi ama yarisini cikartti hemsireye sordum noldu simdi faydasi olur mu dedim bilmiyirum dedi sizce yeniden yaptirmali miyim şey sorabilir
crnsydm Yagiiizefem Yagiiizefem tekrar yaptırmanıza gerek yok ben doktora sormuştum az bişe bile yutsa mide onu hemen tutuyormuş
UmayGunes Yagiiizefem Tekrar yaptırmaya gerek yok benim kızımda çoğunu geri çıkarmıştı ama dr u 1 damlası bile işe yarıyo korkmayın dedi 🙂
MaviNil Yagiiizefem Yutması ya da kusması bir sorun teşkil etmiyor,yanak içlerinden emilimi sağlanıyor 😊 bu yüzden oral yolla yapılıyor zaten. Tekrarına gerek yok