coksukur04 nkizilates oğlum bez degistirirken çok huysuz sürekli hareket halinde. Oralar bazen kivriliyor bı de tam oturmuyor bacağına denk geliyor bez küçük mü acaba
nkizilates coksukur04 yok çok sıkmayacak kenarı altına sokmada bişey yok bantı sıkı bantlarsa sıkar ama. Bantı normal bağlayacak . Kenarı ama sokması lazım
Ececiiim coksukur04 molfixden çok memnunuz. Belki başka bir problem vardır. Numarası uymuyor olabilir bebeğinize
coksukur04 Ececiiim diğer numarasında da aynı sorunu yaşadim maalesef bende yanlış yaptığım bişey varsa anlamak için post açıyorum
coksukur04 nkizilates bı de orası tam olarak nasıl olmalı acaba fotoğraf atabilir misiniz sizin için sorun olmazsa tabi atmak istemezsen saygı duyarim
nkizilates coksukur04 canım şimdi değiştirdim bezi bir sonrakine atıcam sana fotoğraf emziriyorum şu an
izd coksukur04 doğduğundan beri Molfix kullandım, hatta bir ara tatilde bulamadım sleeepy aldım ben de orada sürekli sızma yaşadım. Beden problemi olabilir mi, belki bir beden büyük gereklidir ?
ahmet8emirmommy 4 Aylık bebeğim hep molfix kullandık. Arada sırada sızma oluyordu şimdi yok. Şimdi daha düzgün bağlamaya çalışıyorum
coksukur04 nkizilates işte benim oğlum asla durmadigi için pek düzgün olmuyor orası bazen de ortali falan da olmuyor bez