coksukur04 bu sorunu bende yaşadım. Tamamen sizle alakalı. Bezi yanlış bağlıyosunuz. Çünkü bende öyleydim. Bir bilenden yardım alın bence. Kenarlarını iyice içine sokmanız sonra bantı yapıştırmanız lazım . Yani önden arkaya götürdüğümüz belde bulunan bezin uzantıları iyice içine girmeli. Eğer oraları düzgün sokmazsanız çıkar. Erkek bebekse kalkan pipisini havada değil aşağı doğru düzeltip bağlananız lazım yoksa yukarıdan çıkar.