Hanımlar bebeğim 4 ay 20 günlük. Uykusunda yüzünü ekşiterek ağzını şapırdatıyor sanki ağzına bir şey geliyor ya da hoşlanmadığı bir şeyi yiyor gibi. Uzun süredir de bunu yapıyor ve genelde bunun üstüne uyanıyor. Başına gelen sebebini bilen var mı? Bu arada hala gazlı bir bebek, sadece anne sütü alıyor.